צוואות וייפוי כוח מתמשך

ניהול ההון המשפחתי דורש גם קבלת החלטות הקשורות לעתיד עם מחשבה על מורשת ודורות ההמשך. ככל שמצבת הנכסים גדולה יותר וככל שתמהיל ההשקעות מגוון ומורכב, כך דרושה לכך מומחיות נוספת מעבר לשירותיו הסטנדרטיים של משרד עורכי דין. כלומר, שילוב זרועות בין משרד פמילי אופיס שמתמחה בניהול הון ועושר לבין משרד עורכי דין מהשורה הראשונה. קדמא וולס מנג'מנט הוא משרד פמילי אופיס מסוג זה. אנו מציעים ללקוחותינו שירות מלא בשני הפתרונות המרכזיים הנוגעים לניהול העשיר בעתיד:

  • ייפוי כוח מתמשך – הגדרה מראש של אפוטרופוס לגוף ו/או אפוטרופוס לרכוש לטובת קביעת מנגנוני ניהול ובקרה להון המשפחתי במקרה שבו ראש המשפחה מגיע למצב של אי תפקוד (כגון מצב סיעודי, אובדן כושר עבודה מוחלט וכדומה). הגדרת ייפוי הכוח המתמשך נעשית תמיד בהתאמה אישית ויכולה לכלול מגנונים ספציפיים ברזולוציה קטנות במיוחד.
  • צוואות – ליווי צמוד ומוקפד בעריכת צוואה הנוגעת לסכומי כסף גדולים שמושקעים במכשירים שונים בעלי רמות נזילות שונות וכרוכים בסיכונים שונים. זאת לטובת חלוקה נכונה של ההון המשפחתי לאחר אחרית ימים, וחשוב מכך, שימורו למען הדורות הבאים (לא רק דור אחד קדימה).

שימו לב כי עריכת צוואה או ייפוי כוח מתמשך שנוגעים לסכומים גבוהים שמצויים/שמושקעים במכשירים שונים דורשת לא רק רמה גבוהה של מקצועיות והבנה בנושאים פיננסים, אלא גם רגישות ויצירתיות. במשרד פמילי אופיס קדמא WM אנחנו מציעים בדיוק את זה. שילוב מוקפד בין משרד פמילי אופיס עם שירותים משפטיים שניתנים ע"י משרדי עורכי דין מהמובילים בתחומם.